Gaia

XSLaren edukia

Hezkuntza Ikerketarako Orientazioan

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Euskara

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
VAN DER WORP , KARINEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego AgregatuaDoktoreaElebidunaHezkuntzako Ikerkuntza eta Diagnosi Metodoakkarin.vanderworp@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Conocer y ser capaz de aplicar las metodologías y técnicas básicas de la investigación y evaluación en educación25.0 %
Ser capaz de diseñar y desarrollar proyectos de investigación y/o evaluación25.0 %
Ser capaz de comprender los problemas éticos relativos a la investigación y evaluación en educación.25.0 %
Ser capaz de evaluar la calidad de informes de investigación y/o evaluación25.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala153045
Gelako p.151530

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Eskola magistralak20.080 %
Gelako praktikak10.0100 %
Irakurketa eta analisi praktikoak15.00 %
Talde-lana30.00 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Azalpenak10.0 % 10.0 %
Lan praktikoak40.0 % 40.0 %
Test motako azterketa50.0 % 50.0 %

Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak

Hezkuntzan onartuak dauden ikerketa diseinu desberdinak kontutan izanik, berauei egokituta balizko ikerketa proiektuak deskribatu eta aurkeztu.

Gaur egunean dauden ikerketa ikuspegiak kontutan izanik, beraien arteko aukerak eta mugen konparaziozko analisia landu, argudiozko saiakera eginez eta egungo erreferentzia esanguratsuak erabiliz.

Ikerketetan aztertu beharreko objektuen izaeraren arabera, informazioa jasotzeko prozedura kuantitatibo edota kualitatiboak hautatu.

Hautatutako ikerketa ikuspegi bat kontutan izanik eta marko teoriko zehatz batean oinarrituz, Hezkuntza Orientazioaren esparruan ikerketa proiektu bat diseinatu

Irakasgai-zerrenda

Perspectivas metodológicas de la investigación educativa.

Formulación del problema de investigación, hipótesis y selección de variables.

El diseño de investigación.

Recogida de datos en Investigación Educativa.

La metodología cualitativa.

El informe de investigación

La investigación evaluativa

Bibliografia

Oinarrizko bibliografia

1. Bisquerra, R. (Coord.). (2004). Metodología de la investigación educativa. Madrid: La Muralla.

2. Blaxter, L. et al. (2000). Cómo se hace una investigación. Barcelona: Gedisa.

3. Cohen, L. y Manion, L. (2002). Métodos de investigación educativa. Madrid: La Muralla.

4. Colás, M.P. & Buendía, L. (1995). Hezkuntzaren Ikerkuntza. Leioa: EHU

5. Hernández Pina, F, et al. (1995). Introducción al proceso de investigación en Educación. Murcia: D.M.

6. Lukas,J.F. & Santiago,K. (2009). Evaluación Educativa. Madrid: Alianza.

7. Mateo, J. (2000). La evaluación educativa, su práctica y otras metáforas. Barcelona: ICE-Horsori.

8. McMillan, J.S. y Schumacher, S. (2005). Investigación educativa: una introducción conceptual. Madrid: Pearson.

9. Nieto Martín,S. (Ed.). (2010). Principios, métodos y técnicas esenciales para la investigación educativa. Madrid: Dykinson.

10. Pérez-Juste, R. (2006). Evaluación de programas en educación. Madrid: La Muralla.

11. Rincón, D. del et al. (1995). Técnicas de investigación en Ciencias Sociales. Madrid: Dykinson.

12. Ruiz Olabuénaga, J.I., Arístegui, I. & Melgosa, L. (2002). Cómo elaborar un proyecto de investigación social. Bilbao: Universidad de Deusto.

13. Sandín, M.P. (2003). Investigación cualitativa en educación. Fundamentos y tradiciones. Madrid: McGraw-Hill.

14. Tójar Hurtado, J.C.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak