Gaia

XSLaren edukia

Ikerketako metodologia kualitatiboa komunikazioa

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Bietakoa
Hizkuntza
Gaztelania

Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua

Esta materia pretende abordar la especificidad del punto de vista cualitativo en la investigación sobre comunicación con un enfoque fundamentalmente práctico

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
MARTIN SABARIS, ROSA MARIAEuskal Herriko UnibertsitateaUnibertsitateko Irakaslego TitularraDoktoreaElebidunaIkus-entzunezko Komunikazioa eta Publizitateamartin.sabaris@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Definir los fundamentos de la metodología cualitativa aplicada a la comunicación40.0 %
Utilizar las principales técnicas de investigación cualitativa: entrevista en profundidad, observación directa y grupos de discusión.30.0 %
Construir el diseño metodológico de una investigación sobre comunicación desde la perspectiva cualitativa30.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala182543
Mintegia122032

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Eskola magistralak24.050 %
Eztabaida taldean6.06 %
Gai bat idatziz garatzea13.50 %
Landa praktikak22.50 %
Proiektuen aurkezpena eta defentsa9.030 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Lan praktikoak50.0 % 50.0 %
Otras Evaluaciones50.0 % 50.0 %

Irakasgai-zerrenda

1. EL PUNTO DE VISTA CUALITATIVO

2. QUE ESTUDIAR EN COMUNICACION DESDE EL PUNTO DE VISTA CUALITATIVO

3. LA ENTREVISTA EN PROFUNDIDAD

4. LA OBSERVACION DIRECTA

5. LOS GRUPOS DE DISCUSION

6. EL DISEÑO DE LA INVESTIGACION

Bibliografia

Oinarrizko bibliografia

- DELGADO, J.M., GUTIERREZ, J. (1995): Métodos y técnicas cualitativas de investigación en ciencias sociales. Síntesis. Madrid.

- JENSEN, Klaus Bruhn; JANKOWSKI, Nicholas W. (ed.) A Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research. Routledge.Londres/Nueva York (trad. castellano: Metodologías cualitativas de investigación en comunicación de masas. Bosch. Barcelona. 1993)

- PEREZ SERRANO, Gloria: Investigación cualitativa. Retos e interrogantes (2 vol.) Ed. La Muralla. Madrid, 1998.

- RUIZ OLABUENAGA, José Ignacio: Metodología de la investigación cualitativa. Universidad de Deusto. Bilbao, 1996.

- SARABIA, Bernabé, ZARCO, Juan: Metodología cualitativa en España. Col. Cuadernos Metodológicos nº 22, Centro de investigaciones sociológicas. 1997.

- SOLER, Pere: La investigación cualitativa en marketing y publicidad. El grupo de discusión y el análisis de datos, Paidos, Barcelona, 1997.

- TAYLOR, S.J.; BOGDAN, R.: Introduction to Qualitative Research Methods. The Search for Meanings. John Wiley and Sons Inc. Nueva York, 1984 (trad. castellano: Introducción a los métodos cualitativos de investigación. La búsqueda de significados. Paidós. Barcelona (2º reimpr.1994)

- WOLF, Mauro: La investigación de la comunicación de masas. Críticas y perspectivas. Paidós. Barcelona (1987 y ed. post.)

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak