Gaia
Aukera askea:/Practicum/Integrazio multikulturala EBn -UPV/EHU-
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Ingelesa
Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua
Irakasgai hau espezializazio-rolen hainbat arlotan gainbegiratutako esperientzia da. Praktikaren helburu orokorra ikasleei honako hauetarako aukera ematea da:¿ Ikasgelan eskuratutako teoriak eta printzipioak inplementatzea;
¿ Programaren gaitasunak osatzea eta;
¿ Hainbat lan-egoera esperimentatzea.
Programa ikasleen etengabeko garapena eta hazkunde profesionala sustatzeko diseinatuta dago. Programaren helburuak lortzeko, beharrezkoa da teoria eta praktika goiz eta etengabe integratzea. Monitorizatu, hausnartu eta hobetu daitezkeen trebetasunak eta teoriak aplikatzeko aukera da.
Praktikak ikaslearen, irakasleen eta praktikaren begiralearen arteko talde-harremana eskatzen du. Esperientzia bizitza errealaren ingurune batean gauzatzen denez, begiraleak mentore papera betetzen du. Alde guztien arteko komunikazioa funtsezkoa da kalitatezko master graduatuak prestatzeko helburua lortzeko.
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
ETXEBARRIA LOIZATE, NESTOR | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Katedraduna | Doktorea | Elebiduna | Kimika Analitikoa | nestor.etxebarria@ehu.eus |
SOTO LOPEZ, MANUEL | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Katedraduna | Doktorea | Elebiduna | Zelulen Biologia | manu.soto@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Que el estudiante conozca y comprenda los temas de actualidad en Contaminación y Toxicología Ambientales. | 50.0 % |
Que el estudiante conozca los principales problemas que afectan a la investigación ambiental aplicada. | 50.0 % |
Que el estudiante demuestre un adiestramiento en técnicas de muestreo, experimentación, análisis de laboratorio y modelización matemática. | 25.0 % |
Que el estudiante sepa trabajar en equipo, identificando valores individuales y colectivos, asumiendo responsabilidades y comportándose debidamente; reconozca y respete los otros puntos de vista y valore la labor individual y de equipo, entendiendo los roles individuales y colectivos y cómo aprenden los individuos integrados en un equipo. | 25.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Mintegia | 12 | 26 | 38 |
Tailerra | 48 | 64 | 112 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Gela/Mintegia/Tailerra | 150.0 | 40 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Etengabeko ebaluazioa | 0.0 % | 70.0 % |
Idatzizko azterketa | 0.0 % | 70.0 % |
Lan praktikoak | 0.0 % | 70.0 % |
OTROS | 0.0 % | 60.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
Al finalizar el alumno debe ser capaz de actuar de forma autónoma y con un carácter integrador y de liderazgo.Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Condiciones de evaluación a discutir con el profesorado.Las condiciones de renuncia a la convocatoria ordinaria se rigen por la Normativa de permanencia del alumnado de los másteres universitarios aprobada por el acuerdo de consejo social de la UPV/EHU el 22 de Julio de 2015. En todo caso habrá que comunicar por escrito al profesor(a) responsable de la asignatura la renuncia a la convocatoria, antes de la primera prueba de evaluación de la asignatura.
El método de evaluación incluido en esta guía puede sufrir cambios si las directrices de las autoridades sanitarias así lo estableciesen. Las modificaciones a adoptar se anunciarían oportunamente, contando con las estrategias y herramientas necesarias para garantizar el derecho del alumnado a ser evaluado con equidad y justicia.
Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Condiciones de evaluación a discutir con el profesorado.Las condiciones de renuncia a la convocatoria ordinaria se rigen por la Normativa de permanencia del alumnado de los másteres universitarios aprobada por el acuerdo de consejo social de la UPV/EHU el 22 de Julio de 2015. En todo caso habrá que comunicar por escrito al profesor(a) responsable de la asignatura la renuncia a la convocatoria, antes de la primera prueba de evaluación de la asignatura.
El método de evaluación incluido en esta guía puede sufrir cambios si las directrices de las autoridades sanitarias así lo estableciesen. Las modificaciones a adoptar se anunciarían oportunamente, contando con las estrategias y herramientas necesarias para garantizar el derecho del alumnado a ser evaluado con equidad y justicia.