Gaia

XSLaren edukia

Aukera askea:/Practicum/Integrazio multikulturala EBn -UPV/EHU-

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Ingelesa

Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua

Irakasgai hau espezializazio-rolen hainbat arlotan gainbegiratutako esperientzia da. Praktikaren helburu orokorra ikasleei honako hauetarako aukera ematea da:

¿ Ikasgelan eskuratutako teoriak eta printzipioak inplementatzea;

¿ Programaren gaitasunak osatzea eta;

¿ Hainbat lan-egoera esperimentatzea.



Programa ikasleen etengabeko garapena eta hazkunde profesionala sustatzeko diseinatuta dago. Programaren helburuak lortzeko, beharrezkoa da teoria eta praktika goiz eta etengabe integratzea. Monitorizatu, hausnartu eta hobetu daitezkeen trebetasunak eta teoriak aplikatzeko aukera da.

Praktikak ikaslearen, irakasleen eta praktikaren begiralearen arteko talde-harremana eskatzen du. Esperientzia bizitza errealaren ingurune batean gauzatzen denez, begiraleak mentore papera betetzen du. Alde guztien arteko komunikazioa funtsezkoa da kalitatezko master graduatuak prestatzeko helburua lortzeko.

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
ETXEBARRIA LOIZATE, NESTOREuskal Herriko UnibertsitateaUnibertsitateko KatedradunaDoktoreaElebidunaKimika Analitikoanestor.etxebarria@ehu.eus
SOTO LOPEZ, MANUELEuskal Herriko UnibertsitateaUnibertsitateko KatedradunaDoktoreaElebidunaZelulen Biologiamanu.soto@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Que el estudiante conozca y comprenda los temas de actualidad en Contaminación y Toxicología Ambientales.50.0 %
Que el estudiante conozca los principales problemas que afectan a la investigación ambiental aplicada.50.0 %
Que el estudiante demuestre un adiestramiento en técnicas de muestreo, experimentación, análisis de laboratorio y modelización matemática.25.0 %
Que el estudiante sepa trabajar en equipo, identificando valores individuales y colectivos, asumiendo responsabilidades y comportándose debidamente; reconozca y respete los otros puntos de vista y valore la labor individual y de equipo, entendiendo los roles individuales y colectivos y cómo aprenden los individuos integrados en un equipo.25.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Mintegia122638
Tailerra4864112

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Gela/Mintegia/Tailerra150.040 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Etengabeko ebaluazioa0.0 % 70.0 %
Idatzizko azterketa0.0 % 70.0 %
Lan praktikoak0.0 % 70.0 %
OTROS0.0 % 60.0 %

Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak

Al finalizar el alumno debe ser capaz de actuar de forma autónoma y con un carácter integrador y de liderazgo.

Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

Condiciones de evaluación a discutir con el profesorado.



Las condiciones de renuncia a la convocatoria ordinaria se rigen por la Normativa de permanencia del alumnado de los másteres universitarios aprobada por el acuerdo de consejo social de la UPV/EHU el 22 de Julio de 2015. En todo caso habrá que comunicar por escrito al profesor(a) responsable de la asignatura la renuncia a la convocatoria, antes de la primera prueba de evaluación de la asignatura.



El método de evaluación incluido en esta guía puede sufrir cambios si las directrices de las autoridades sanitarias así lo estableciesen. Las modificaciones a adoptar se anunciarían oportunamente, contando con las estrategias y herramientas necesarias para garantizar el derecho del alumnado a ser evaluado con equidad y justicia.

Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

Condiciones de evaluación a discutir con el profesorado.



Las condiciones de renuncia a la convocatoria ordinaria se rigen por la Normativa de permanencia del alumnado de los másteres universitarios aprobada por el acuerdo de consejo social de la UPV/EHU el 22 de Julio de 2015. En todo caso habrá que comunicar por escrito al profesor(a) responsable de la asignatura la renuncia a la convocatoria, antes de la primera prueba de evaluación de la asignatura.



El método de evaluación incluido en esta guía puede sufrir cambios si las directrices de las autoridades sanitarias así lo estableciesen. Las modificaciones a adoptar se anunciarían oportunamente, contando con las estrategias y herramientas necesarias para garantizar el derecho del alumnado a ser evaluado con equidad y justicia.

Irakasgai-zerrenda

Topics covered are diverse within the framework of environmental sciences or transversal skills.

Bibliografia

Oinarrizko bibliografia

n/a