Gaia
Neuropsikofarmakologia-aurrerapenak
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
FULLAONDO ELORDUI-ZAPATERIECHE, ASIER | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Genetika | asier.fullaondo@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Conocimiento actualizado de las áreas más activas de la Biología Molecular y la Biomedicina. | 20.0 % |
Experiencia de trabajo en un laboratorio de investigación en el área. | 20.0 % |
Capacidad para comenzar el trabajo experimental conducente al doctorado. | 20.0 % |
Capacidad para comprender y, a nivel básico, evaluar críticamente un artículo de investigación en las áreas objeto del Máster. | 20.0 % |
Capacidad para iniciar una tesis doctoral. | 20.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 50 | 75 | 125 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Azalpenezko eskolak | 98.0 | 39 % |
Banakako eta/edo taldeko lana | 5.0 | 0 % |
Eztabaida taldean | 11.0 | 1 % |
Testuen analisia | 11.0 | 1 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Bertaratzea eta Parte-hartzea | 0.0 % | 60.0 % |
Epaimahaiak lan idatzia baloratzea | 0.0 % | 10.0 % |
Eztabaida kritikoa ikasgelan | 0.0 % | 20.0 % |
Lan praktikoak | 0.0 % | 10.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
Ikasleak ikuspegi zientifiko kritikoa, diseinu esperimentalerako gaitasuna eta komunikazio zientifikoa lortuko ditu Neuropsikofarmakologiaren arloan.Ikasleak trebetasun praktikoak eskuratuko ditu neuropsikofarmakologiako oinarrizko arazoei edo arazo aplikatuei aurre egiteko teknika egokietan.
Ikasleak Neuropsikofarmakologiako ikerketa-proiektu berritzaile bat egiteko beharrezkoak diren ezagutzak, trebetasunak eta trebetasunak eskuratuko ditu.
Ikasleak Farmakologiako eta Neurozientzietako ezagutza eta teknika aurreratuak aplikatzen jakingo du, nahasmendu neuropsikiatrikoak aztertzeko eta tratatzeko.
Ikasleak autoikaskuntzarako trebetasunak eskuratuko ditu, Neuropsikofarmakologiako aurrerapen metodologiko eta kontzeptualak etengabe eguneratu ahal izateko.
Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Bertaratzea nahitaezkoa da. Justifikatutako faltak saioaren arduradunak adierazitako jarduerarekin berreskuratu ahal izango dira.Ikasleak eskoletan parte hartzea baloratuko da, egindako galdera eta iruzkinak baloratuko dirak.
Saioen % 100ean parte-hartze eta asistentzia handia izateak irakasgaia gainditzeko aukera ematen du.
Justifikatu gabeko % 80tik beherako bertaratzeak irakasgaia ez gainditzea dakar.
Justifikatutako ausentsiak (%30 baino gehiago) egoerara egokitutako ikasgaiaren azterketa/proba egitea dakar.
Ikastaroaren ebaluazio-probak taldearen ezaugarrietara egokituko dira, eta ikasturtearen hasieran adieraziko dira.
Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea
Ezohiko deialdiak ikasgaiaren azterketa/proba bat egitea ekarriko du, ausaz aukeratutako bi irakasgairen artean aukeratu beharreko irakasgaiaren gai bat garatuz.Irakasgai-zerrenda
Tema 1 Moléculas de comunicación interneuronal y sus receptores.Tema 2 Neurotransmisión en el SNC.
Tema 3 Sistemas de transducción y sistemas efectores
Tema 4 Modelos animales de patologías neuropsiquiátricas
Tema 5 Neurobiología de la esquizofrenia
Tema 6 Fármacos antipsicóticos
Tema 7 Manejo del paciente esquizofrénico
Tema 8 Neurobiología de la depresión
Tema 9 Fármacos antidepresivos
Tema 10 Manejo terapéutico del paciente depresivo
Tema 11 La percepción del dolor y de la temperatura
Tema 12 Fármacos analgésicos opiáceos
Tema 13 Opiáceos: Tolerancia y dependencia
Tema 14 Bases neurobiológicas de la ansiedad
Tema 15 Fármacos ansiolíticos
Tema 16 Terapéutica farmacológica de los trastornos de ansiedad
Tema 17 Demencias
Tema 18 Bases neurobiológicas de la enfermedad de Parkinson
Tema 19 Fármacos antiparkinsonianos
Tema 20 Tratamiento de la enfermedad de Parkinson
Tema 21 Neurobiología de los trastornos adictivos
Tema 22 Drogas de abuso
Tema 23 Tratamiento de los procesos adictivos
Tema 24 Neurobiología de la epilepsia
Tema 25 Fármacos antiepilépticos
Tema 26 Estrategias terapéuticas en los trastornos epilépticos
Bibliografia
Nahitaez erabili beharreko materiala
For each individual subject included in the program the student will be provided by the instructors with additional teaching aids (i.e Power Point presentations and other specialized references as reviews or research articles).Oinarrizko bibliografia
Farmacología Humana. Ed: Flórez J., Masson S.A., 4ª Edición, 2003.Basic Neurochemistry. Molecular, Celular and Medical Aspects. Ed: Siegel GJ, et al. Elsevier, 7ª Edición, 2006.
Principios de Neurociencia. Ed: Kandel E. Mc Graw Hill, 4ª Edición, 2000.
Neurobiology of Mental Illness. Ed: Charney DS and Nestler E J. Oxford University Press. 2ª ed. 2004. Psychiatry. Ed: Rhoda K.H et al., Current Clinical Strategies medical book. 2006