Gaia

XSLaren edukia

Kudeaketa jarduera berritzaileak: gobernantza eredu berriak

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Euskara

Irakasgaiaren azalpena eta testuingurua





Lurralde gobernantza demokratikoaren joera teoriko-praktiko berrienak aztertzea izango da irakasgai honen helburua, bai eta joera horiekin lotutako narratibak.

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
AZKUNE TORRES, JONEuskal Herriko UnibertsitateaDoktoreaElebidunaSoziologiajon.azkune@ehu.eus
LUJANBIO ETXEBERRIA, LOREEuskal Herriko UnibertsitateaElebidunaPolitika eta Administrazio Zientzialore.lujanbio@ehu.eus
ORMAZABAL GASTON, ANDEREEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego Atxikia (Laguntzaile Doktorea)DoktoreaElebidunaPolitika eta Administrazio Zientziaandere.ormazabal@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Aurretik landutako eredu teorikoekin lotutako praxi soziala eta instituzionala ezagutzea eta aztertzea.50.0 %
Europako estatugintza eta herrigintza adibide zehatzetan metatutako jakintza aplikatzea, dimentsio sozio-politikoan, identitario-kulturalean eta ekonomikoan arreta jarriz.50.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala203050
Gelako p.203050

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Azalpen teorikoak20.048 %
Irakurketak28.00 %
Jarduera gainbegiratuak32.00 %
Kasu praktikoen ebazpena20.052 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Bertaratzea eta Parte-hartzea40.0 % 60.0 %
Portafolioa60.0 % 40.0 %

Ohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

OHIKO DEIALDIA: ORIENTAZIOAK ETA UKO EGITEA (EUSKARAZ)



EHUko araudiaren arabera (Unibertsitateko masterretako ikasleen jarraitzeko arauak, 2. artikulua) ikasleak lau deialdi izango ditu irakasgai bakoitzean, ikasture bakoitzena bi alegia. Lehen deialdia ohiko deialdia izango da, eta gainontzekoak ez ohikoak.

Ikasleak uko egin ahal izango dio deialdi bakoitzari. Ukoa idatziz adierazi beharko dio dagokion irakasleari, irakasgaiaren irakaskuntza aldia amaitu baino lehen. Uko eginez gero, deialdia ez da kontuan hartuko.

Ohiko deialdian bi oinarri izango ditu ebaluazioak: bertaratzea eta parte-hartzea; eta portafolioa.

BERTARATZEA ETA PARTE HARTZEA

Ikasleak ikastaroko jardueretan izan duen partehartzea baloratuko da: saio presentzialetara etorri izana, plataforma birtualeko jardueretan (foroak, materialen erabilera) parte hartu izana, agindutako ariketak egin izana, eta abar.

Irizpide honen arabera, kalifikazioaren % 40 lortuko da.

PORTAFOLIOA

Ikastaroko jardueretan egindako ariketa guztiak bilduko ditu portafolioak: lan idatziak, aurkezpenak, foroetako partehartzeak, e.a.

Portafolioan bi alderdi ebaluatuko dira:

-Ariketen edukiaren kalitatea: gogoetaren sakontasuna, koherentzia eta logika, oinarri teorikoa, sintesi ahalmena, eta abar.

-Ariketen aurkezpen formala: hizkuntzaren zuzentasun eta argitasuna, erabilitako baliabideen egokitasuna, egitekoak garaiz egitea, eta abar.

Irizpide honen arabera kalifikazioaren % 60 lortuko da, honela banatuta: kalitatea %40; aurkezpen formala % 20

Ezohiko deialdia: orientazioak eta uko egitea

EZOHIKO DEIALDIA: ORIENTAZIOAK (EUSKARAZ)



Ez ohiko deialdietan, ikaslelak ikastaroko portafolioa osatu beharko du. Jarduerak jadanik errepikatzerik ez dagoen kasuetan (adibidez foroetako ekarpenak, taldea jadanik desegin egin delako) irakasleak zeregin osagarriak ezarriko ditu, portafolioa osatzeko.

Portafolioa aurreko atalean azaldutako irizpideen arabera ebaluatua izango da. Ebaluazio honek kalifikazioaren % 100 osatuko du.

Irakasgai-zerrenda





Eragile publiko, pribatu eta sozialak biltzen dituzten lankidetza ereduak. Lurralde adimenduetatik, lurralde ahaldunduetara. Gizarte zibil antolatuan eta erakunde-eremuan agertu diren esperientzia garaikide berritzaileak.

Bibliografia

Nahitaez erabili beharreko materiala

Heclo, H. (2010): Pensar institucionalmente. Paidos. Barcelona.



Zubiaga, M. (2007): Boteretik eraginera: mekanismoak eta prozesuak Leitzarango eta Urbina-Maltzagako liskarretan, doctoral thesis, UPV-EHU, Leioa.



Johnston, H. (2011): States & Social Movements. Polity Press. Cambridge.

Oinarrizko bibliografia

Tarrow, S. (2012): El poder en movimiento. (3º ed) Alianza. Madrid.

Della Porta, D. & Reiter, H. (eds)(1998): Policing Protest. The Control of Mass Demonstrations in Western Democracies. UMP. Minneapolis.

Estekak

https://apoderamentdigital.cat/es







http://etzi.pm/2019/03/udalerrien-ahalduntze-digitalerako-47-neurri/







https://www.barcelona.cat/digitalstandards/es/init/0.1/index.html







http://etzi.pm/2018/04/burujabetza-teknologikoa/



XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak