Gaia
Motor grafikoen hastapenak: modelatzea, animazioa eta irudikapen grafikoa
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Birtuala
- Hizkuntza
- Gaztelania
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
HERNANDEZ GOMEZ, MARIA DEL CARMEN | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Irakaslego Titularra | Doktorea | Elebakarra | Konputazio Zientzia eta Adimen Artifiziala | mamen.hernandez@ehu.eus |
MAKAZAGA ODRIA, JOSEBA | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Konputazio Zientzia eta Adimen Artifiziala | joseba.makazaga@ehu.eus |
SOROA ECHAVE, AITOR | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Konputazio Zientzia eta Adimen Artifiziala | a.soroa@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Ser capaz de determinar los modelos adecuados a las necesidades gráficas de diferentes tipos de problemas | 30.0 % |
Conocer los algoritmos y las bases cientificas de los procesos para la manipulación de los modelos y la representación gráfica | 30.0 % |
Saber aplicar los algoritmos y ser capaz de crear aplicaciones para navegación y animación de los modelos | 40.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 30 | 45 | 75 |
Ordenagailuko p. | 30 | 45 | 75 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Aplikazio-tailerrak | 20.0 | 100 % |
Azalpenezko eskolak | 20.0 | 100 % |
Bideokonferentziak | 0.0 | 100 % |
Ikasketa sistematizatua | 40.0 | 0 % |
Interakzioa irakaslearekin ingurune birtualetan | 0.0 | 30 % |
Irakaskuntza-taldeak plataforma birtualaren bidez proposatutako jarduerak | 0.0 | 0 % |
Irakurketa eta analisi praktikoak | 40.0 | 50 % |
Plataformaren bidez harreman birtualean emandako orduak (foroetan parte hartzea, etab.) | 0.0 | 100 % |
Txostenak eta azalpenak lantzea | 30.0 | 30 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Bertaratzea eta Parte-hartzea | 15.0 % | 25.0 % |
Azalpenak | 30.0 % | 40.0 % |
Foroetan parte hartzea | 15.0 % | 25.0 % |
Lan praktikoak | 30.0 % | 40.0 % |
OTROS | 0.0 % | 10.0 % |
Urrutiko ebaluazio-probak | 75.0 % | 85.0 % |
Irakasgai-zerrenda
Tema 1Fundamentos: conceptos y equipos.
Tema 2
Modelos geométricos : estructuras.
Tema 3
Sistemas de Modelado
Tema 4
Sistemas de generación de imagen
Tema 5
Tecnicas de animacion y simulacion 3d
Tema 6
Practicas
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
T. Akenine-Moller and E. Haines, Real-Time Rendering (2nd Edition), A.K. Peters Ltd., ISBN 1568811829, 2002.E.S. Angel, Interactive Computer Graphics (3rd Edition), Addison-Wesley, ISBN 0-201-77343-0, 2003.
J.D. Foley, A. van Dam, S. Feiner, J. Hughes, ¿Computer Graphics. Principles and Practice¿, Second Edition in C, Addison-Wesley, 1996.
M. Woo, J. Neider, T. David, D. Shreiner, ¿OpenGL Programming Guide: The Official Guide to Learning OpenGL, Version 1.2¿, Addison-Wesley, 1999.
D.Hearn M.P.Baker, Computer Graphics 2nd edition, Prentice hall 1997