Gaia

XSLaren edukia

Eleaniztasuna, jarrerak eta motibazioa

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Ingelesa

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
LEONET SIESO, OIHANAEuskal Herriko UnibertsitateaIrakaslego Atxikia (Laguntzaile Doktorea)DoktoreaElebidunaHezkuntzako Ikerkuntza eta Diagnosi Metodoakoihana.leonet@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Conocer y analizar los principales problemas, conceptos y teorías asociadas con las actitudes de lenguas25.0 %
Comprender y analizar la relación entre el multilingüismo, las actitudes hacia las lenguas y la motivación para aprender lenguas25.0 %
Analizar las características principales de las ideologías relativas a las lenguas en relación al multilingüismo20.0 %
Evaluar el efecto diferenciador de las ideologías, actitudes, motivaciones e identidades en la educación multilingüe15.0 %
Examinar y evaluar distintas técnicas de investigación en el estudio de las actitudes hacia las lenguas y la motivación en contextos educativos15.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala152540
Mintegia51015
Gelako p.101020

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Azalpenezko eskolak20.0100 %
Gai bat idatziz garatzea25.00 %
Irakurketa eta analisi praktikoak20.00 %
Lanak aztertzea eta horiei buruz eztabaidatzea10.0100 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Azalpenak25.0 % 50.0 %
Garatu beharreko galderak25.0 % 25.0 %
Otras Evaluaciones50.0 % 50.0 %

Irakasgai-zerrenda

Conceptos fundamentales. Diferencias entre actitudes y motivación

El enfoque psicosocial en el estudio de las actitudes y motivación. El modelo de Gardner. Enfoques cognitivos

La identidad etnolingüística y la saliencia de la lengua. Identidades múltiples. Distintos enfoques metodológicos en estudio de la identidad

Sintesis de los resultados de la investigación. Influencia de estos resultados en la planificación lingüística, la elaboración de materiales y las técnicas de enseñanza-aprendizaje de lenguas

Bibliografia

Nahitaez erabili beharreko materiala

Blackledge A. and Pavlenko A. (eds.) (2002). Language Ideologies (Special issue). Multilingua, 21.

Edwards, J. (2009) Language and identity. Cambridge, UK:Cambridge University Press.

Garner, R.C. (1968) Attitudes and Motivation: Their Role in Second-Language Acquisition, TESOL Quarterly 141-

Giles, H. & Billings, A. (2004). Assessing language attitudes: Speaker evaluation studies. In Davies, A. and Elder C. (eds.), Handbook of Applied Linguistics, Basil Blackwell, Oxford.

Oinarrizko bibliografia

Baker, C. (1992). Attitudes and Language. Clevedon: Multilingual Matters.

Bradac, J., Cargile A. and Hallett, J. (2001). Language Attitudes: Retrospect, Conspect and Prospect. In W. P. Robinson and H.Giles (eds.), The New Handbook of Language and Social Psychology. Chichester, Wiley.

Edwards J. (1999). Refining our understanding of Language Attitudes. Journal of Language and Social Psychology, 18(1), 101-110.

Gehiago sakontzeko bibliografia

Blommaert, J. (2010). The sociolinguistics of globalization. Cambridge : Cambridge University Press.

Csizér, K., Kormos, J., Sarkadi, A. (2010) The Dynamics of Language Learning Attitudes and Motivation: Lessons From an Interview Study of Dyslexic Language Learners, The Modern Language Journal, 94, 3, 470-487(18)

DeWaele, J.M. (2010). Emotions in multiple languages. Basingstroke: PalgraveMacmillan.

Dörnyei, Z., Csizér, K. and N. Németh (2006). Motivation, Language Attitudes and Globalisation: A Hungarian Perspective. Clevedon, UK : Multilingual Matters.

Gardner, R.C. (1985). Social psychology and second language learning: The role of attitudes and motivation. London: Arnold.

Garrett, P., Coupland N. & Williams A. (2003). Investigating Language Attitudes: Social meanings of dialect, ethnicity and performance. Cardiff: University of Wales Press.

Woolard, K. (1989). Double talk : bilingualism and the politics of ethnicity in Catalonia. Stanford: Stanford University Press.

Aldizkariak

- Journal of Multilingual & Multicultural Development

www.tandf.co.uk/journals/0143-4632

- Multilingua

www.degruyter.de

Journal of Language, Identity and Education

www.tandf.co.uk/journals/titles/15348458.asp

Estekak

http://www.ehow.com/how_6914797_write-language-attitude-language-motivation.html

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak