Gaia
Hezkuntzan, hizkuntza gutxituen konparaziozko ikerketa
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Ingelesa
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
AROCENA EGAÑA, MIREN ELIZABET | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Atxikia (Laguntzaile Doktorea) | Doktorea | Elebiduna | Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika | mirenelizabet.arocena@ehu.eus |
VAN DER WORP , KARIN | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Agregatua | Doktorea | Elebiduna | Hezkuntzako Ikerkuntza eta Diagnosi Metodoak | karin.vanderworp@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Analizar y describir las diferentes situaciones donde lenguas minoritarias se utilizan en la educación | 25.0 % |
Analizar y describir en profundidad un número de casos del aprendizaje de lenguas minoritarias | 15.0 % |
Analizar y conocer las características principales del desarrollo histórico de las lenguas minoritarias en la educación | 15.0 % |
Examinar y evaluar algunas técnicas investigativas en el estudio comparativo de las lenguas minoritarias en la educación | 15.0 % |
Evaluar diferentes estrategias y políticas para promover la enseñanza y el aprendizaje de lenguas minoritarias | 30.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 5 | 20 |
Mintegia | 10 | 35 | 45 |
Gelako p. | 20 | 30 | 50 |
Tailerra | 15 | 20 | 35 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Gai bat idatziz garatzea | 40.0 | 0 % |
Lanak aztertzea eta horiei buruz eztabaidatzea | 30.0 | 100 % |
Proiektuen aurkezpena eta defentsa | 30.0 | 100 % |
Talde-lana | 50.0 | 0 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Azalpenak | 25.0 % | 25.0 % |
Garatu beharreko galderak | 25.0 % | 75.0 % |
Lan praktikoak | 50.0 % | 50.0 % |
Test motako azterketa | 25.0 % | 50.0 % |
Irakasgai-zerrenda
Análisis crítico de los modelos de comparaciónDefinición de lenguas minoritarias.Tipos de lenguas
Revisión crítica de las taxonomías de lenguas minoritarias
Análisis crítico dela Carta Europea de lenguas minoritarias y otros instrumentos
Políticas de protección de lenguas minoritarias en distintos países de Europa
La política educativa y la utilización de las lenguas minoritarias como lenguas de instrucción. Las lenguas minoritarias y otras lenguas.
Metodologia de la investigación y resultados
Resultados linguísticos y académicos. Metodología de la investigación
Vitalidad etnolingüística. Metodologías de predicción.
Bibliografia
Nahitaez erabili beharreko materiala
Cenoz, J. and D. Gorter (issue editors) (2008). Multilingualism and minority languages: Achievements and challenges in education. Special issue of AILA-review, nr 21.Extra, G. and D. Gorter (eds.) (2008). Multilingual Europe: Facts and Policies. Berlin: Mouton de Gruyter.
Oinarrizko bibliografia
Edwards, J. (2010). Minority Languages and Group Identity: Cases and Categories. Amsterdam: John Benjamins.Extra, G. and D. Gorter (eds.) (2001). The Other Languages of Europe (Demographic, Sociolinguistic and Educational Perspectives), Clevedon: Multilingual Matters.
May, S. (2008) Language and Minority Rights. New York: Routledge.
Pertot, S., T.M.S.Priestly and C.H.Williams (eds.) (2009) Rights, promotion and integration issues for minority languages in Europe. Basingstoke: Palgrave Macmillan.
Gehiago sakontzeko bibliografia
Baker, C. (2006). Foundations of Bilingual Education and Bilingualism. Clevedon: Multilingual Matters.(4th edition)Cenoz, J. (2009) Towards Multilingual Education: Basque Educational Research in International Perspective. Bristol: Multilingual Matters.
Fishman, J.A. (ed.) (2001). Can threatened languages be saved? Clevedon: Multilingual Matters.
García, O. (ed.) (2008). Bilingual Education in the 21st Century: A Global Perspective. Chichester, UK: Wiley-Blackwell.
Gorter, D. (2008). `Developing a Policy for Teaching a Minority Language: the Case of Frisian¿ Current Issues in Language Planning, 9, 4, 501-520.
Gorter, D., H.F. Marten and L. van Mensel (eds.) (in press 2011) Minority Languages in the Linguistic Landscape. Basingstroke: Palgrave-MacMillan.
Grin, F. (2003) Language policy evaluation and the European charter for regional or minority languages. London: Palgrave MacMillan.
Spolsky, B. (2009) Language management. Cambridge: Cambridge University Press.
Williams, G. (2005) Sustaining language diversity in Europe: evidence from the Euromosaic project. Basingstroke: Palgrave Macmillan.
Aldizkariak
- International Journal of the Sociology of Languagewww.degruyter.de/journals/ijsl
- Journal of Multilingual & Multicultural Development
www.tandf.co.uk/journals/0143-4632
- Language Policy
www.springer.com/education+%26+language/linguistics/journal/10993
- Sociolinguistica: International Yearbook of European Sociolinguistics
www.degruyter.de/cont/glob/neutralMbwEn.cfm?rc=35488