Gaia
Hezkuntzaren Psikologia Bigarren Hezkuntzan
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
- Euskara
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
ARRIVILLAGA IRIARTE, ANA ROSA | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Irakaslego Titularra | Doktorea | Elebiduna | Bilakaeraren eta Hezkuntzaren Psikologia | ana.arribillaga@ehu.eus |
BELZA FERNANDEZ, HAIZEA | Euskal Herriko Unibertsitatea | Doktorea | Elebiduna | Hezkuntzako Ikerkuntza eta Diagnosi Metodoak | haizea.belza@ehu.eus | |
DUQUE INGUNZA, AINARA | Euskal Herriko Unibertsitatea | Shee Irakaslea | Doktorea | Elebiduna | Bilakaeraren eta Hezkuntzaren Psikologia | ainara.duke@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Analizar y comprender las características de los estudiantes adolescentes que pueden afectar a su aprendizaje, identificando diferentes necesidades educativas así como posibles disfunciones y dificultades | 30.0 % |
Identificar las diferentes técnicas, procedimientos y estrategias de intervención educativa que se derivan de las diferentes teorías psicológicas del aprendizaje y los planteamientos actuales basados en el aprendizaje de competencias | 30.0 % |
Planificar propuestas educativas de intervención considerando las capacidades y los ritmos de aprendizaje diversos del alumnado (como individuo y como miembro de otros contextos familiares y socio-culturales) | 40.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 30 | 45 |
Gelako p. | 15 | 15 | 30 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Aurkezpenak eta Komunikazioak | 1.5 | 5 % |
Eskola magistralak | 9.0 | 30 % |
Eztabaida taldean | 6.0 | 20 % |
Gai bat idatziz garatzea | 1.5 | 5 % |
Gelako praktikak | 6.0 | 20 % |
Irakurketa eta analisi praktikoak | 25.0 | 0 % |
Iturriak eta baliabideak erabiltzea | 10.0 | 0 % |
Kasuen analisia | 6.0 | 20 % |
Talde-lana | 10.0 | 0 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Idatzizko azterketa | 60.0 % | 60.0 % |
Lan praktikoak | 40.0 % | 40.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
1-. Hezkuntza, garapena, kultura eta testuingurua kontzeptuak ulertzea eta haien arteko loturak eraikitzen joatea gero aplikatzeko lantzen diren egoeren aurrean.2-. Hezkuntzari buruzko teorien arteko ezberdintasunaz ohartzea baita lantzen den kasuan aplikatzea ere.
3- Interakzioen aurrean barruko aldagaiek duten eragina ezagutzea, aztertzea eta lantzen den kasuan aplikatzeko kapaz izatea.
4-. Interakzioen aurrean kanpo aldagaiek duten eragina ezagtzea, aztertzea eta lantzen den kasuan aplikatzeko kapaz izatea.
Irakasgai-zerrenda
CONCEPTOS BÁSICOS: CULTURA. ENSEÑANZA, APRENDIZAJE, INSTRUCCIÓN¿PSICOLOGIA DE LA EDUCACIÓN: OBJETIVOS, CONTENIDOS E HISTORIA. EL PROCESO DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE.
FACTORES INTRAPERSONALES: ESTILOS DE APRENDIZAJE. INTELIGENCIA. PERSONALIDAD. MOTIVACIÓN.
FACTORES INTERPERSONALES: ESTILOS DE ENSEÑANZA. INTERACCIÓN ENTRE EL PROFESORADO Y EL ALUMNADO. INTERACCIÓN ENTRE IGUALES. LAS EXPECTATIVAS.
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
Palacios, J.; Marchesi, A.; Coll, C. (1995) o (2004): Desarrollo psicológico y educación II. Psicología de la Educación. Alianza Psicología. Madrid.
Trianes Torres, Mª V. y Gallardo Cruz, J.A. (coords.) (2004). Psicología de la
Educación y del Desarrollo en contextos escolares. Madrid: Pirámide.
ARTÍCULOS:
Arribillaga, A. (2003): Autoestima y educación en valores. Paedagogium (3) México D.F.
Arribillaga, A.; Madariaga, J.M.; Goñi, E.; Axpe, I. (2011): Ibairen Kasua
Savater, F. (2009): Educadores asociales. El País. (3 marzo 2009)
Ortega, R. (2010): Docentes, autoridad moral y autoritarismo. El País.
PELÍCULAS:
François Truffaud.: El pequeño salvaje. (L¿enfant sauvage).
Nicolas Philibert : Ser y tener (Être et avoir).
Christophe Barratier: Los chicos del coro.