Hezkuntzaren Psikologia Bigarren Hezkuntzan
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Gaztelania
- Euskara
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|
ARRIVILLAGA IRIARTE, ANA ROSA | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Irakaslego Titularra | Doktorea | Elebiduna | Bilakaeraren eta Hezkuntzaren Psikologia | ana.arribillaga@ehu.eus |
BELZA FERNANDEZ, HAIZEA | Euskal Herriko Unibertsitatea | | Doktorea | Elebakarra | Arloa ez dago adierazita edo behin-behinekoa da | haizea.belza@ehu.eus |
DUQUE INGUNZA, AINARA | Euskal Herriko Unibertsitatea | Shee Irakaslea | Doktorea | Elebiduna | Bilakaeraren eta Hezkuntzaren Psikologia | ainara.duke@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|
Analizar y comprender las características de los estudiantes adolescentes que pueden afectar a su aprendizaje, identificando diferentes necesidades educativas así como posibles disfunciones y dificultades | 30.0
%
|
Identificar las diferentes técnicas, procedimientos y estrategias de intervención educativa que se derivan de las diferentes teorías psicológicas del aprendizaje y los planteamientos actuales basados en el aprendizaje de competencias | 30.0
%
|
Planificar propuestas educativas de intervención considerando las capacidades y los ritmos de aprendizaje diversos del alumnado (como individuo y como miembro de otros contextos familiares y socio-culturales) | 40.0
%
|
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|
Magistrala | 15 | 30 | 45 |
Gelako p. | 15 | 15 | 30 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|
Aurkezpenak eta Komunikazioak | 1.5 | 5
%
|
Eskola magistralak | 9.0 | 30
%
|
Eztabaida taldean | 6.0 | 20
%
|
Gai bat idatziz garatzea | 1.5 | 5
%
|
Gelako praktikak | 6.0 | 20
%
|
Irakurketa eta analisi praktikoak | 25.0 | 0
%
|
Iturriak eta baliabideak erabiltzea | 10.0 | 0
%
|
Kasuen analisia | 6.0 | 20
%
|
Talde-lana | 10.0 | 0
%
|
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|
Idatzizko azterketa | 60.0
%
| 60.0
%
|
Lan praktikoak | 40.0
%
| 40.0
%
|
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
1-. Hezkuntza, garapena, kultura eta testuingurua kontzeptuak ulertzea eta haien arteko loturak eraikitzen joatea gero aplikatzeko lantzen diren egoeren aurrean.2-. Hezkuntzari buruzko teorien arteko ezberdintasunaz ohartzea baita lantzen den kasuan aplikatzea ere.3- Interakzioen aurrean barruko aldagaiek duten eragina ezagutzea, aztertzea eta lantzen den kasuan aplikatzeko kapaz izatea.4-. Interakzioen aurrean kanpo aldagaiek duten eragina ezagtzea, aztertzea eta lantzen den kasuan aplikatzeko kapaz izatea.Irakasgai-zerrenda
CONCEPTOS BÁSICOS: CULTURA. ENSEÑANZA, APRENDIZAJE, INSTRUCCIÓN¿PSICOLOGIA DE LA EDUCACIÓN: OBJETIVOS, CONTENIDOS E HISTORIA. EL PROCESO DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE.FACTORES INTRAPERSONALES: ESTILOS DE APRENDIZAJE. INTELIGENCIA. PERSONALIDAD. MOTIVACIÓN.FACTORES INTERPERSONALES: ESTILOS DE ENSEÑANZA. INTERACCIÓN ENTRE EL PROFESORADO Y EL ALUMNADO. INTERACCIÓN ENTRE IGUALES. LAS EXPECTATIVAS.Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
Palacios, J.; Marchesi, A.; Coll, C. (1995) o (2004): Desarrollo psicológico y educación II. Psicología de la Educación. Alianza Psicología. Madrid.Trianes Torres, Mª V. y Gallardo Cruz, J.A. (coords.) (2004). Psicología de laEducación y del Desarrollo en contextos escolares. Madrid: Pirámide.ARTÍCULOS: Arribillaga, A. (2003): Autoestima y educación en valores. Paedagogium (3) México D.F. Arribillaga, A.; Madariaga, J.M.; Goñi, E.; Axpe, I. (2011): Ibairen KasuaSavater, F. (2009): Educadores asociales. El País. (3 marzo 2009)Ortega, R. (2010): Docentes, autoridad moral y autoritarismo. El País.PELÍCULAS: François Truffaud.: El pequeño salvaje. (L¿enfant sauvage).Nicolas Philibert : Ser y tener (Être et avoir).Christophe Barratier: Los chicos del coro.