Gaia

XSLaren edukia

Hezkuntzaren Psikologia Bigarren Hezkuntzan

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Gaztelania
Euskara

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
ARRIVILLAGA IRIARTE, ANA ROSAEuskal Herriko UnibertsitateaUnibertsitateko Irakaslego TitularraDoktoreaElebidunaBilakaeraren eta Hezkuntzaren Psikologiaana.arribillaga@ehu.eus
BELZA FERNANDEZ, HAIZEAEuskal Herriko UnibertsitateaDoktoreaElebidunaHezkuntzako Ikerkuntza eta Diagnosi Metodoakhaizea.belza@ehu.eus
DUQUE INGUNZA, AINARAEuskal Herriko UnibertsitateaShee IrakasleaDoktoreaElebidunaBilakaeraren eta Hezkuntzaren Psikologiaainara.duke@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Analizar y comprender las características de los estudiantes adolescentes que pueden afectar a su aprendizaje, identificando diferentes necesidades educativas así como posibles disfunciones y dificultades30.0 %
Identificar las diferentes técnicas, procedimientos y estrategias de intervención educativa que se derivan de las diferentes teorías psicológicas del aprendizaje y los planteamientos actuales basados en el aprendizaje de competencias30.0 %
Planificar propuestas educativas de intervención considerando las capacidades y los ritmos de aprendizaje diversos del alumnado (como individuo y como miembro de otros contextos familiares y socio-culturales)40.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala153045
Gelako p.151530

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Aurkezpenak eta Komunikazioak1.55 %
Eskola magistralak9.030 %
Eztabaida taldean6.020 %
Gai bat idatziz garatzea1.55 %
Gelako praktikak6.020 %
Irakurketa eta analisi praktikoak25.00 %
Iturriak eta baliabideak erabiltzea10.00 %
Kasuen analisia6.020 %
Talde-lana10.00 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Idatzizko azterketa60.0 % 60.0 %
Lan praktikoak40.0 % 40.0 %

Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak

1-. Hezkuntza, garapena, kultura eta testuingurua kontzeptuak ulertzea eta haien arteko loturak eraikitzen joatea gero aplikatzeko lantzen diren egoeren aurrean.

2-. Hezkuntzari buruzko teorien arteko ezberdintasunaz ohartzea baita lantzen den kasuan aplikatzea ere.

3- Interakzioen aurrean barruko aldagaiek duten eragina ezagutzea, aztertzea eta lantzen den kasuan aplikatzeko kapaz izatea.

4-. Interakzioen aurrean kanpo aldagaiek duten eragina ezagtzea, aztertzea eta lantzen den kasuan aplikatzeko kapaz izatea.

Irakasgai-zerrenda

CONCEPTOS BÁSICOS: CULTURA. ENSEÑANZA, APRENDIZAJE, INSTRUCCIÓN¿

PSICOLOGIA DE LA EDUCACIÓN: OBJETIVOS, CONTENIDOS E HISTORIA. EL PROCESO DE ENSEÑANZA-APRENDIZAJE.

FACTORES INTRAPERSONALES: ESTILOS DE APRENDIZAJE. INTELIGENCIA. PERSONALIDAD. MOTIVACIÓN.

FACTORES INTERPERSONALES: ESTILOS DE ENSEÑANZA. INTERACCIÓN ENTRE EL PROFESORADO Y EL ALUMNADO. INTERACCIÓN ENTRE IGUALES. LAS EXPECTATIVAS.

Bibliografia

Oinarrizko bibliografia



Palacios, J.; Marchesi, A.; Coll, C. (1995) o (2004): Desarrollo psicológico y educación II. Psicología de la Educación. Alianza Psicología. Madrid.



Trianes Torres, Mª V. y Gallardo Cruz, J.A. (coords.) (2004). Psicología de la

Educación y del Desarrollo en contextos escolares. Madrid: Pirámide.



ARTÍCULOS:

Arribillaga, A. (2003): Autoestima y educación en valores. Paedagogium (3) México D.F.

Arribillaga, A.; Madariaga, J.M.; Goñi, E.; Axpe, I. (2011): Ibairen Kasua

Savater, F. (2009): Educadores asociales. El País. (3 marzo 2009)

Ortega, R. (2010): Docentes, autoridad moral y autoritarismo. El País.



PELÍCULAS:

François Truffaud.: El pequeño salvaje. (L¿enfant sauvage).

Nicolas Philibert : Ser y tener (Être et avoir).

Christophe Barratier: Los chicos del coro.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak