Mundu Garaikiderako Zientziak Bigarren Hezkuntzan
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Ingelesa
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
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SARRIUGARTE ONANDIA, PAULO | Euskal Herriko Unibertsitatea | Irakaslego Atxikia (Laguntzaile Doktorea) | Doktorea | Elebiduna | Fisika Aplikatua | paulo.sarriugarte@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
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Conocer y aplicar propuestas docentes innovadoras en el área de ciencias de la naturaleza | 25.0
%
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Saber analizar críticamente unidades didácticas con respecto a los resultados de la investigación en enseñanza de las ciencias | 25.0
%
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Conocer y aplicar metodologías innovadoras en la enseñanza de la ciencias | 25.0
%
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Conocer y aplicar técnicas básicas de evaluación e investigación en enseñanza de las ciencias | 25.0
%
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Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
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Magistrala | 15 | 30 | 45 |
Gelako p. | 15 | 15 | 30 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
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Ariketak | 10.0 | 30
%
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Eskola magistralak | 15.0 | 100
%
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Kasu praktikoen ebazpena | 10.0 | 30
%
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Ordenagailuko praktikak | 10.0 | 20
%
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Proiektuen aurkezpena eta defentsa | 10.0 | 20
%
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Talde-lana | 20.0 | 40
%
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Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
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Azalpenak | 30.0
%
| 40.0
%
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Idatzizko azterketa | 30.0
%
| 40.0
%
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Lan praktikoak | 30.0
%
| 40.0
%
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Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
Argumentar la relevancia cultural, social y pedagógica de la asignatura desde punto vista científico-tecnológico y en base al currículo de Cultura Científica vigente.Analizar críticamente, seleccionar y elaborar propuestas didácticas básicas e innovadoras para la enseñanza y aprendizaje de ciencia y tecnología para el mundo contemporáneo y con un enfoque didáctico CLIL (Content and Language Integrated Learning).Irakasgai-zerrenda
Nuestro lugar en el universoEl cambio climático: algo más que un riesgoLa era del silicioDel razonamiento cotidiano al razonamiento basado en evidencias: Estudio de casos