Contenido de XSL

Filología Vasca
Lengua Vasca y Comunicación
joseba.ezeiza@ehu.eus

PRESTAKUNTZA: Kimika Zientzietan Lizentziaduna (UPV/EHU), Hizkuntzalaritza Aplikatuko Doktoretza-ikasketak (Nebrija Unibertsitatea), Terminologia Masterra (Pompeu Fabra Unibertsitatea) Auzitegiko Hizkuntzalaritzan Unibertsitateko Espezialista (Pompeu Fabra Unibertsitatea) eta Hizkuntzalaritza Aplikatuan doktore, hizkuntzen irakaskuntzaren espezialitatean (2007).

LAN-ESPERIENTZIA: 1982. urtetik hainbat alorretan euskara-iraikasle (Helduen euskalduntze-alfabetatzea, Mondragon Unibertsitatean eta MUSIKENEn). Epealdi horretan Hezkuntza Sailaren eta HABEren lankide, curriculum berrikuntzarako, irakasleen prestakuntzarako eta materialgintzako proiektuetan.

UNIBERTSITATEKO IBILBIDEA:

- 1998-2006. Mondragon Unibertsitatea. Humanitateen Fakultatea. Hizkuntzen Saila.

- 2002-2005. Euskal Herriko Goi Mailako Musika Ikastegia (MUSIKENE). Hizkuntzen Saila.

-2005 urtetik hona, UPV/EHU. Zuzenbide Fakultatea. Euskal Hizkuntza eta Komunikazioa Saila.

IRAKASKUNTZA: une honetan, komunikazio eta hizkera juridikoa, multimedia komunikazioa, erakunde komunikazioa eta didaktikaren berrikuntza ditu irakasgai. Horrez gain, irakasle gonbidatua da hizkuntza-irakasleak prestatzeko master eta ikastaroetan.

IKERKETA: Hainbat ikerketa-proiektu zuzendu ditu eta era ezberdinetako argitalpenak egin ditu komunikazio akademiko-profesionalaren eta hizkuntzen didaktikaren alorretan: ikasmaterialak, liburu monografikoak, ikerketa artikuluak (bertako eta nazioarteko aldizkarietan)...Ikerketa-lerroak:

Contenido de XSL

Sugerencias y solicitudes